tirsdag 29. april 2008

Krummelurer

Fredag da jeg var på Os og hentet eldstemann, var jeg innom en liten tur hos en god venninne og kollega. Hun hadde vært på boklansering og kjøpt et signert eksmeplar av Bentes Krummelurer til meg. Da jeg var hjemme igjen lagde jeg meg en stor kopp te og satte meg ned meg boken og leste den. Selv om jeg ikke er 55 pluss og str 44 enda, var det mye å flire av og kjenne igjen i boken, så den kan absolutt anbefales :-) Så tusen takk igjen Evy!


I dag har jeg tatt malekosten fatt, har gått løs på et skap på kjøkkenet og skal ta for meg bordet og stolene også. Er veldig glad i å male og pusse opp, så dette er "abstines" for at jeg ikke får begynne i det nye huset enda....


Her er et "før" bilde av skapet (det som står ved kjøleskapet), og forhåpentligvis kommer det snart et "etter" bilde også


Ingen kommentarer: