tirsdag 21. april 2009

Bloggtørke...

Har ikke vært mye aktivitet her på bloggen i det siste. Det betyr ikke at det ikke har vært mye aktivitet hos Loppelasset generelt. Vi har vært på vinterferie, gjort ferdig oppussingen av trapperommet og gjestetoalettet, stelt i stand selskap for å feire mamma sin 60 års dag, vært i Stavanger på utstilling med hundene, hatt påskeferie og kommet i gang igjen etter påsken. I tillegg har det vært mange valg som har måtte taes og det tar mye tid og plass inni hodet. Nå går det i 17-mai forberedelser.

Ikke det at jeg er så spesielt glad i 17-mai altså, men det har seg sånn at de som sier noe og kanskje har en mening om ting ofte lett havner i diverse komiteer og utvalg. Og sånn går det med meg gang på gang, att jeg aldri lærer....

Denne gangen er absolutt siste gang i en 17-mai komite! Helt sikkert! For nå er det nok. Det har jeg lov til å si når det er fjerde året på rad. Der vi bodde før var det sånn at det var foreldrene med elever i 2. og 7. klasse som lagde til 17-mai. Så først hadde vi eldste mann i 7., året etter minstemann i 2., og i fjor gikk jenten i 7. Da satt far til og med streikefast offshore. Så flytter vi og her er det 4.klasse som har ansvaret, og gjett hvem som går i fjerde? Jo minstemann, så da var det på'an igjen.

Neste år skal jeg sitte på hytten 17-mai, med den mest slaskete joggebuksen jeg har og bare nyte at jeg ikke skal løpe rundt og passe på alt og alle :-)

3 kommentarer:

Evy sa...

Første året ungene mine var ferdig med barneskolen låg jeg på altanen i bikini på 17. mai og hørte 17. mai toget gå forbi :-) gjett om jeg NØT det! Men.. året etter var jeg tilbake på skoleplassen i bunad igjen.. rart med det.. he he..

Anette sa...

Endelig livstegn!! *hehe* Må jo være lov å purre på litt innimellom ;o)

Blir supert med nøst! Og du.. Det der med at det er langt og bratt opp til hytten.. Det betyr jo bare litt ekstra trim ;o)*fnis*

Loppelasset sa...

Blir nok noen flere skole 17.maier før min karriere er over, minstemann er bare ti, men jeg skal ikke være i noen komite hehe

Og Anette, når du kommer hjem skal du få lov til å komme på besøk på hytten og gå ned og opp, så skal vi se hva du sier om den ekstra trimmen ;-)

Reker og hvitvin i nøstet anyone?? :-)